B21 – Man Utd 2-4 Liverpool. Borini menyerlah.


Muka Depan Laporan Perlawanan B21 MU 2-4 Liverpool

Salam dan selamat sejahtera.  Dalam aku sedap tido semalam ada perlawanan B21. Masalahnya internet kat rumah ni tak sesuai untuk streaming memandangkan dia leh padam bila-bila dia suka. So, kepada yang tak tengok jugak macam aku, ni aku kumpulkan semua video gol kat satu tempat. Senang nak tengok. Enjoy.

Apa yang aku boleh cakap lepas tengok video ni, Borini membuktikan apa yang aku selalu cakap pasal dia. Dia pandai cari ruang dan peluang. Ciri-ciri penting yang perlu ada dalam penyerang. Kepada yang tengok match ni, sila komen kat bawah sebab aku nak tau gak apa yang best dalam match ni😉

Laporan Perlawanan Rasmi

YNWA.

Tinggalkan komen

