Pembelian Pertama Brendan Rodgers


Salam dan selamat sejahtera. Akhirnya khabar angin yang bertiup kencang telah berhenti kerana Liverpool telah mengesahkan yang Fabio Borini telah menandatangani kontrak dengan Liverpool. Daripada apa yang aku nampak, dia boleh jaringkan gol (youdon’tsay). Tapi aku rasa lepas musim yang berakhir dengan kadar jaringan/percubaan yang sangat rendah, ramai pemain yang nampak lebih baik daripada pemain yang ada. Yang penting sekarang Liverpool perlu beberapa lagi muka baru untuk menggantikan Maxi dan tambah pemain. (Senang cerita perlu ganti pemain yang keluar dan tambah pemain baru). Aku tak pernah tengok dia main secara langsung jadi perlu tunggu musim hadapan untuk tengok.

Untuk seorang pemain berumur 21 tahun, harga yang dianggarkan adalah sangat berbaloi di zaman harga melampau sekarang ni. Dengan harga yang berpatutan aku harap tiada tekanan keatas Borini seperti Carroll dan dia dapat menjaringkan banyak gol untuk Liverpool🙂 Aku dah pening kepala baca banyak sangat berita pasal perpindahan ni tapi susah nak berhenti..huhu~ Harap ada lagi 2,3 orang lepas ni😉

YNWA

Bahan bacaan

http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/140931/fabio-borini?cc=4716

http://www.eplindex.com/16381/liverpool-target-fabio-borini-comprehensive-statistical-analysis.html

Sumber rasmi

Borini completes LFC transfer

Fabio Borini in profile

10 facts about Fabio Borini

Borini to wear No.29

Gambar

In photos: Our new signing

Exclusive Borini medical pics

11 thoughts on “Pembelian Pertama Brendan Rodgers

  1. welcome bro🙂 kita nampak jugak hasil pembelian pertama Brendan Rodgers.. mungkin kita dapat teka apa yang BR nak buat kat Anfield kali ni.. baru jap td Lfc u18 kalahkan exerter
    8-1.. rasanya dah nampk taktik BR ni menjadi.. tiki taka rulez.. errrkkk

    • tu la…bayangkan Suarez main macam selalu tu…then kalau dia tak dapat skor Borini sambar bola tu then skor..pergh…memang terbaik la…apapun harap dia boleh masuk la main kat Liverpool nih…kena tengok friendly camne dulu…

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s