Terima kasih Dirk Kuyt


Terskan membaca untuk menonton video beliau.

Salam dan selamat sejahtera.Pada malam aku mendengar berita Martin Kelly dapat panggilan England menggantikan Cahill, aku dapat berita sedih yang Dirk Kuyt akan meninggalkan Liverpool. Aku tau aku pernah cakap Kuyt boleh dijual musim ni tapi musim terakhir dia kat Liverpool sangat tak adil untuk dia. Kalau boleh biarlah dia pergi dengan musim yang baik. Tapi apa boleh buat. Harap dia cemerlang di Fenerbahce. Terima kasih Dirk Kuyt untuk semua gol anda terutamanya menentang MU.

4 thoughts on “Terima kasih Dirk Kuyt

  1. ha ha aku rasa sedih , mamat ni memang rajin walaupon pada aku dia tak teror mana pon… tapi yang paling penting kita semua kene akui bila dipadang dia berikan 150 peratus kotmitmen…. YNWA

    • hmm…betul tu…skuad Liverpool skrg tak ramai mana…so ramai la kot yang nak masuk kalau ada jual2 orang…

  2. Selamat jalan Dirk kuyt
    kamu akan selalu dikenang Di Liverpool, kamu merupakan seseorang yg tak pernah mengenal Lelah dan tak mudah menyerah
    kamu adalah sosok yg terbaik dimataku, kau adalah idolaku
    walapun kamu telah tinggalkan Liverpool kamu akan tetap menjadi idolaku dan Legenda Liverpool, semoga kamu bahagia di Fenerbache

Tinggalkan komen

