featured image rc origin

Asal Usul Redderscreepers


Mesti korang nak tau kan macamana boleh datang nama ReddersCreepers ni? Kalau nak tau sila baca lebih lanjut😛

Hehehe..karut je benda ni. Buat masa kat UKM dulu. Baru jumpa balik. Tu yang upload tu. Idea nama tu memang lebih kurang macam cerita kat atas ni tapi taklah sebijik. Rekaan semata-mata ok. YNWA.

p/s : zaman sekarang makin susah dah nak pilih nama kat internet..nasib baik dulu dah pilih nama ni🙂

4 thoughts on “Asal Usul Redderscreepers

    • thanx bro…dulu takde rase cool sangat..tapi lama2 pikir balik dah susah nak carik username lain memang bersyukur pernah buat nama ni..heheh

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s