Andy Carroll yang kasihan


Salam. Ada berita yang mengatakan Liverpool ingin tukar Carroll dengan Tevez. Man City tolak. Liverpool menafikan. Ada juga kebimbangan yang ada orang tak berkenaan mewakili Liverpool dan menawarkan Carroll kepada kelab lain. Carroll tak mahu tinggalkan Anfield. Dia baru bermula katanya.

2 thoughts on “Andy Carroll yang kasihan

  1. Tak jual kot…mane sempat nak cari lain dah..unless tiba2 Liverpool beli Cavani, Pato, Texeira…hehe….tapi Carroll ni sayang la nak jual…tak sempat nak develop lagi…

    kartun simple2 je..tak reti lagi nak buat yang proper..hehe..malas pun ye jugak…

Tinggalkan komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s