Dari mana mau download BPL match highlights?


Selamat…err..pagi…sebagai pendownload sejati…korang mesti ada tempat download korang sendiri kan? Sama la ngan aku. Walaupun dah tengok setiap match tu tapi nak gak tengok dan simpan match highlight. Aku pon taktau la kenapa. Jadinya harini aku nak kongsi tempat aku download highlight Liverpool. Ni dia yang first… LIVERPOOL FC CLIPS. Lama dah aku ikut blog ni pasal senang nak download..suma untuk game Liverpool je. Tapi blog ni kadang-kadang lambat gak update. Kadang-kadang kalau Liverpool kalah lambat gila nak update…bengang la kot..heheh..lagipun kalau kalah sapa nak download highlight ye tak? At least kita tau la dia pun peminat sejati macam kita jugak

Ada satu tempat lagi, baca bagi habes ye….

Tapi, sejak kebelakangan ni aku dah tukar tempat download dah…aku dah layan Match of the day pulak. Kalau nak bandingkan sini memang cepat la update. Lagipun dia bukan cover game Livepool je. Game2 lain pon dia cover jugak. kalau tak caya sila lawat sendiri. Memang puashati la download. Tapi kat site ni die selalu pakai Filesonic dan Fileserve…kadang2 ada gak Hotfile. So, kalau ada premium mana-mana akaun ni ok la…tapi aku rasa kalau pakai Unifi tak payah kot…pakai free punya pon dah dah berdesup macam jebon dah laju dia…heheh..okla..setakat ni dulu. Bersedia mental dan fizikal untuk game Sabtu ni.

Korang download dari mana lak? Ada tempat lagi best? Kongsi la ngan aku.

One thought on “Dari mana mau download BPL match highlights?

Tinggalkan komen

